Saturday, March 01, 2008

နားလည္မွု း ဘယ္သူမွားသလဲ

မေၿပာၿဖစ္ခဲ့တဲ့စကားေတြက
ကို႔ အၿပစ္လား က်မ အၿပစ္လား

မခ်စ္လုိ႔ မဟုတ္ခဲ့ေပမယ့္
က်မထြက္သြားေအာင္ ကိုပဲ လုပ္ခဲ့တာပဲေလ..

က်မ အရုပ္တစ္ရုပ္မဟုတ္ဘူး ကို..

ထားရာေန ေစရာသြားဆုိတဲ့ စကားမွာ
ရွင္ က်မကို ပစ္ထားနုိင္တယ္ဆုိတာ မပါဘူး..

ေလာကၾကီးမွာ ကိုယ္ေပးသေလာက္ပဲ ၿပန္ရတတ္တယ္ ကို...


ခ်စ္ၿခင္းကို နားမလည္၊ ၾကင္နာၿခင္းကို မေက်ညက္
အစိမ္းသက္သက္တဲ့.... အဟက္ ...

ေနာက္ဆံုးေတာ့
က်မ ခ်စ္ခဲ့မိ အၿပစ္ရွိပါသည္လိ႔ုပဲ...

No comments: